OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
KIEROWNIK SEKCJI
SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY
GRUPA ZABEZPIECZENIA AUGUSTÓW
1. OFERUJEMY:NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
KIEROWNIK SEKCJI
SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY
GRUPA ZABEZPIECZENIA AUGUSTÓW
- pracę w jednostce sektora finansów publicznych;
- możliwość podnoszenia kwalifikacji;
- dofinansowanie do wypoczynku;
- możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
2. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie: średnie staż pracy 5 lat, wyższe staż pracy 3 lata;
- biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem MS Office (Excel, Word).
3. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE):
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy;
- odpowiedzialność, terminowość;
- odporność na stres;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- dyspozycyjność;
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy własnej.
4. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
1) Nadzór nad:
a) prawidłowym wykonywaniem zadań w tym w szczególności za jakość, rzetelność i sumienność wykonywanej przez niego pracy oraz terminowość wykonywania otrzymanych poleceń służbowych,
b) utrzymanie w pełnej sprawności technicznej i użytkowej nieruchomości wojskowych będących w administracji SOI Augustów,
c) realizację zadań wynikających z obowiązku administrowania nieruchomościami wojskowymi,
d) zapewnienie właściwej obsługi technicznej obiektów budowlanych i urządzeń technicznych służących ich utrzymaniu wraz z instalacjami stanowiącymi ich wyposażenie,
e) zapewnienie dostaw czynników energetycznych i usług komunalnych w administrowanych nieruchomościach,
f) racjonalne prowadzenie gospodarki energetycznej i komunalnej oraz ochrony środowiska w pionie infrastruktury wojskowej oraz podejmowanie inicjatyw w zakresie racjonalnego zarządzania zasobem nieruchomości,
g) realizacje zadań z zakresu ochrony środowiska i obiektów zabytkowych wynikających z funkcji administratora nieruchomości,
h) gospodarowanie ruchomymi składnikami majątkowymi (sprzęt kwaterunkowy, pożarniczy, środki gaśnicze, techniczny i komunalny) niezbędny do wyposażenia i technicznego utrzymania nieruchomości wojskowych,
i) opracowanie i przesłanie dokumentów planistycznych, sprawozdawczych ewidencyjnych informacyjnych zgodnie z zakresem działania komórek organizacyjnych podległych kierownikowi Sekcji,
2) Realizacja zadań określonych w zakresie działania Sekcji przez podległych funkcyjnych oraz podległe elementy struktury Sekcji;
3) Wykonywanie zadań wynikających z bieżących potrzeb i decyzji przełożonych w ramach zajmowanego stanowiska i realizowanych przedsięwzięć;
4) Nadzór i rozliczanie konserwacji bieżącej oraz właściwego utrzymania powierzonych do administrowania nieruchomości.
5. WYMIAR CZASU PRACY:
- pełny etat;
- umowa o pracę na okres próbny 3 miesięcy z możliwością dalszego zatrudnienia na czas określony, a następnie na czas nieokreślony.
6. MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
- m. Augustów
7. INFORMACJE DODATKOWE:
- Wynagrodzenie brutto: 5.700,00 zł (w tym premia) + dodatek za wysługę lat.
8. WYMAGANE DOKUMENTY:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny.
9. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać
w terminie do dnia 23.08.2024 r.
- na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy,
ul. Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok
z dopiskiem:
„Ogłoszenie o pracę – KIEROWNIK SOI – GRUPA ZABEZPIECZENIA AUGUSTÓW"
- na adres internetowy - wyłącznie w pliku pdf
25wog.sekcjapersonalna@ron.mil.pl
Temat wiadomości:
„Ogłoszenie o pracę – „Ogłoszenie o pracę – KIEROWNIK SOI – GRUPA ZABEZPIECZENIA AUGUSTÓW"
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny)
powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2019 r. poz. 1781) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
2. W przypadku chęci udziału w przyszłych rekrutacjach wymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą:
Jednocześnie wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych w celach rekrutacji na inne stanowiska w 25. Wojskowym Oddziale Gospodarczym w ciągu 6 miesięcy od daty zakończenia procesu tej rekrutacji.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Aplikacje otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wpływu dokumentów aplikacyjnych pod wskazany adres internetowy).
Aplikacje należy przesyłać wyłącznie na wskazany w ogłoszeniu adres mailowy lub przesyłać pocztą.
Nie zwracamy otrzymanych aplikacji. Nie udzielamy informacji o otrzymanych aplikacjach.
Dokumenty aplikacyjne zostaną zniszczone komisyjnie.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać aplikacje nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także aplikacje, które nie zawierają wymaganej klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
10. INFORMACJI W SPRAWIE OGŁOSZENIA UDZIELA:
Sekcja Personalna 25.WOG – tel. 261 398 817 lub 261 398 832
KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000).
Administrator danych:
- 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku reprezentowany przez Komendanta z siedzibą przy ul Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, tel. 261 398 840; e-mail: 25wog.sekretariat@ron.mil.pl
Kontakt do inspektora danych osobowych: 25wog.iod@ron.mil.pl
Cel przetwarzania danych:
- przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w 25 Wojskowym Oddziale Gospodarczym
Informacje o odbiorcach danych:
- podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa; dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
Okres przechowywania danych:
- czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w 25 Wojskowym Oddziale Gospodarczym.
Uprawnienia:
- prawo do żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 1 Kodeksu pracy.